Olika liv man lever

Kikade på facebook, har pratat lite, lite med en kändis där inne..eller kändis, jag vet inte, men han har vart i tv flera gånger.. iallfall en gång i veckan har han visat sig och även vart med ESC..Jag fick möjlighet att kika på hans vänner eftersom att han skrev till mig. Hans flickvän var känd, henne vet jag nu att jag träffat IRL, men jag kikade vidare på hans vänner..över 400 st de flesta var MYCKET kända..En skrev att det var skönt att vara hemma från ESC en skrev om ett nytt gig..Åhh vilket liv de lever!! helt otroligt...När jag ser denna kille på tv nu i efterhand så kan jag inte låta bli att bli farcinerad..(stavas?) ....

Här ligger jag i soffan ser på grannfejden, skrivr blogg, brevid mig ligger en karl som är stolt över sina fjärtar..katten ligger och spinner  sonen sover..jag har ett vanligt kneg och vänner med samma stuk som mig..(jag hoppas de slipper fjärtande karlar)

vem är lyckligast? Mannen som är känd med en drös av kända vänner, eller jag som ligger här med en kopp kaffe, en son jag älskar..en sambo som...ja ni fattar, och en spinnade katt som älskar att jag gosar med han

Kommentarer
Postat av: Liza

Vem är deeeet?! Jag är nyfiken...min karl fjärtar hela tiden! Och plastsonen och hunden med =)

2009-05-18 @ 10:41:00
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0