Picknick i det fria!

Idag har det vart en ganska så seg dag, suck..
 

Men något som jag alltid ser fram mot är att hämta min fina underbara Leo på dagis..De är ju han som alltod får mig att le och de är han jag lerver för..Idag hade vi planerat in picknick!
Jag hade handla cola och bullar, kakor hade vi hemma..
Hämtade plutten kl 16.15 åkte upp på elljusbana  och där gick vi ca 1 km..leo fick välja vart vi skulle stanna och fika..
Där la vi ut en filt och satt o mysta. båda tog av sig skorna, leo la sig en stund och jag med, vi satt o myste och lyssna på fåglarna, de duggade lite lätt, men de gjorde ju inget, där satt vi båsa och bara lyssnade på skogens musik, vind och sus och fåglar, de var underbart.. De gick förbi en tant o farbror de måste ju trott att vi var benga i roten som satt där på en filt mitt i skogen i duggregn och fika.. =) Men men

Efter det gick vi in till grannen jag lånade 2 filmer, hon vet hur jag hatar att vara ensam och bad mig ringa om jag tycker de är jobbigt, fina underbara granne, önskar att alla hade sådan granne som jag harm de finns ingen bättre granne än A



Leo fikar =)




Ligger och tittar upp på skogens kronor och en mörk himmel




Leo sprang på vägen hem =)



Förstora skor!!





Det är underbart att få koppla av och bara njuta av livet


Tack anonym, jag är ju dyslektiker så =) hi hi det heter
Elljusbana !

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0