Snodd av Tove

10 FAVORITER
Dialekt:  Hmmm heby dialekt ;)
Mat: Grillat
Låt: finns en del bra
Film: Hmmm gilalr ju beck
Tecknad figur:  Shrek
Sport:  Styrkelyft
Komiker:  Robert gustavsson
Veckodag: Måndag
Glassmak:  Gillar ej glass
Soloartist: Martin stenmark är ju fin =)

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör Glad
Tanke:  Vill gå ut och gå..men ska vila idag
Kläder:  mysisar och nå tröja
Bakgrund:  Jobbig
Känsla:  Glad
Tid: 14.42
Bästa sak:  Idag solen
Irritationsobjekt:  Hmm ja

8 FÖRSTA
Bästa vän:  Helena
Husdjur:  Katter
Utlandssemester:  Italien
Piercing navel
CD skiva:  salabandet =)
Bil:  En uno
Ord: Mamma  ?

7 SENASTE
Telefonsamtal:  Hmmm ja tror det var Östen
Mat: sallad
Dryck:  Vatten
Biltur:  Ner till ica
Tv-program:  ESC
Spelad låt: don't you wish your girlfriend was hot like me?

6 HAR DU NÅGONSINN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV:  Nej
Varit med i tidningen:  Ja

5 NEJ TACK
Skolämne:  Kemi fysik engelska (när jag gick i skolan)
Mat:  Pölsa ärtsoppa gröt surströmming
Musik:  gillar mycket musik
Dryck: Just nu så avböjer jag allt utom mjölk och vatten, kan sno lite cola...nått glas så där ;)
Djur: FÄSTINGAR

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt:  Datorn, Tven, Sonen
Du gjorde igår kväll:  Gick hem från jobbet såg på tv
Du kan höra just nu:  Leo som skramlar
Du inte kan leva utan:  Vänner sambo sonen

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:  Mig själv
Du tycker om:  Leo Fredrik och andra i familjen..djuren här, vännerna
Du inte gillar:  3 personer jag inte gillar?? tänk om de läser detta då???

2 VAL

Coca cola eller fanta:  Coca-cola!!!
Hund eller katt: båda

1 ÖNSKAN

=)


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag tog den av dig! =) Vad ska ni göra i helgen?

2009-05-18 @ 10:36:35
URL: http://lizaeklund.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0