Söndag

Veckan är slut, jag gick idag med, i regn de gjorde inget, de var skönt ändå denna vecka har jag gått nästan 5 mil =) hi hi Nu ska jag bara jobba tisdag onsdag och lördag, sedan har jag semester!!! Denna vecka är verkligen full..

Måndag ska jag på mötet som jag går på
Tisdag är det HAB i Uppsala sedan börjar jag jobba kl 12-23
Onsdag är det utvevecklingssamtal om Leo sedan jobbar jag så är det skolmöte på kvällen
Torsdag är de möte APT
Fredag LEDIG!!! Otroligt
Lördag jobabr jag, sedan blir jag gräsänka Fredrik ska på 50 årsfest, jag var med bjuden men jag jobbar ju.. Ja ja de gör inte så mycket jag behöver de OB slantarna


Nu sitter jag här...Leo sover, han sov när jag kom hem,  Han somnar bättre när Fredrik nattar, han är verlkigen expert på det..

ha de så bra alal vänner!!

Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Linnea frågar efter Leo, ni måste komma hit och leka nån dag igen snart! kram

2009-05-25 @ 17:48:07

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0