♥♥♥♥♥This is JUST ME ♥♥♥♥♥

1. Namn - E**, K****** L*****
2. Bor - Heby
3. Syskon - Ja halvsster marlene, Stora-bror Ola och tvilligen Pär
4. Ålder --27
5. Född - ja de borde jag blivit eller jag kom ut med snitt =).
6 Ögonfärg - nå blandat
7. Längd - 163 står det i passet
8. Skostorlek - 398
9. Höger eller vänsterhänt - Höger,
10. Stjärntecken - fisk
11. Hårfärg - Svart

DAGENS...
1. Låt - inte lyssnat på nått
2. Saknad - figuren
3. Kläder - jeans och tröja
4. Smink - snyggt folk som jag behöver inte smink
5. Underkläder - ja
6. Mat - Lunch: korv stroganoff Kvällsmat: pizza tror jag
7. Köp - inget ännu
8. Göra sen - åka en sväng
9. Godis - Nej
10. Pinsammaste - visste inte vad jag skulle säga om sonen på nätvärksmötet, fick ur mig att han är snäll ha ha

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp? - NEJ
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler? - LÅREN
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - JA
4. Du ger mycket komplimanger till andra? - NEJ
5. Är du nöjd med ditt förnamn - NEJ
6. Du tycker att du själv är smart -JA enligt IQ ligger jag ÖVER medel
7. Vad är det sämsta hos dig - förut skulle jag säga lat men nu börjat jag ta tag i saker!!!.
8. Vad är det bästa hos dig - Omtänksam?
9. Har du bra självförtroende - Mycket , mycket bättre nu än förut, då skulle jag aldrig skriva att jag va snygg, men nu kan jag de
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - 2 kanske?
11. Du tycker om att vara med tjejer - umgås med dem? ja
12. Känner du dina grannar - ja vissa umgås jag med flera gånger i veckan, surrar och dricker kaffe
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag-svart o vit
14. Använder du BH varje dag? - Ja.
15. Svär du ofta - för ofta =(
16. Gillar du skolan - går ej i skola
17. Har du någon gång skolkat ? - Skolkat? jag föredrog att arbeta hemifrån ;)
18. Spelar du något instrument - har en klarinett men hatade det
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Judo, styrkelyft
20. Har du några tatueringar - Ja, 3 st
21. Har du några piercningar - En i näsan och tunga, naveln förlora jag när jag vart med i en trafikolycka
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - 3 kanske
23. Tycker du om djur - Ja,

BRUKAR DU...

1. Sova -öhh ja
2. Ta mediciner du inte borde ta? -nej verkligen inte
3??
4??
5. Dricka - måste bli bättre vatten människa
6. Skada dig - brukar trampa på legobitar gör satans ont
7. Klä dig i svart - Japp...
8. Hata folk - Nä inte hata men fundera va de har i roten, ifpr finns inga ramar hur man ska vara så..
9. Lita på folk - för mycket
10. Skada dig med flit - Nej inte nu längre, den tiden har passerat för länge sedan
11.Drömma mardörmmar - har hänt att jag drömmt att kaffet är slut ;)
12. Gå i skolan - Nej inte nu för tiden...
13. Gå i kyrkan - har hänt att jag gått frivilligt
14. Ljuga - Nej jag har börjat stå på mig och säga vad jag tycker

NÄR...

1. Åt du senast - för en timme sedan
2. När läste du en bok senast - hmm ja du igår läste jag en pixibok, Bo går till bussen eller va den hette
3. När köpte du något - igår grillkol
5. Sjöng du senast - I bilen ikväll
6. Klagade du senast - he he ja du
7. Klantade du dig senast - här om dan då jag tappa en kryddburk som skulle upp på en hylla den träffa en kopp som damp i backen och gick sönder

Och även i denna kategori saknades en fråga... Var är fyran??

HAR DU...
1. För många vänner - Nej
2. Förföljelsemani - nej
3. Någon annan psykisk sjukdom - panikångest
4. Skadat någon - nej
5. Färgat håret - ja
6. Några piercnings - Ja de sitter kvar :
7. Några tatueringar - Ja pantern har inte rymt än..inte min heller eller hur T ?=)
8. Egen dator - Ja den är min, fast sambon betalade ;)
9. Gjort bort dig rejält - Jaaa
ÄR DU...
1. Snäll - Ja då.
2. Snygg - JAG tycker de, vad andra tycker skiter jag fullständigt i..för de är nog ganska fula själva mo ha ha
3. Söt - ja
4. Lång -tillräckligt
5. Kort - jag når ner till marken
6. Klantig - JA! Det va ett jävla tjat...he he
7. Tönt - nej, lite, på mitt vis

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0