Trött

japp Eva gick till jobbet imorse. Hon börjar ju 6.15 på morgonen så Eva knata i väg kl 5 =) Hade med mig lite frukost och vatten..tog en timme, När jag kom fram var det underbart mde lite fil och kaffe!! Slutade  15.00 men en snäll vikarie släppte iväg mig 15 min före...Och jag gick så klart hem. så idag har jag gått över en mil STOLT!!! Tack jannica för att du tycker jag är så bra =P hi hi SKulle vilja gå imorgon med. men jag tror jag måste lugna ner mig lite, Jag kommer att tröttna på det annars..Jag vet ju hur jag är...

Det var faktiskt riktigt härligt med en morgon promenad, jag fick verkligen se solen stiga mer o mer...Underbart fålar kvittar (men de hör ju nartuligtvis inte jag då jag öser på med musik för fullt ha ha )

Nu ska jag duscha och sedan hämta upp mamma o Leo han har vart där idag för de hade nått möte på dagis så de var stängt...

Nehe goa vännner..Ha de bra

LOVE

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0