Bilder från igår!

Lägger inte in någon bild på någon klasskompis till Leo för jag vet inte om jag får det för föräldrarna!


Ja må han leva!

Fredrik och jag gick upp till våran sötis, sjöng ja må han leva..Presenterna rev han upp!!




SPÖKFETS!

Förbereder spökfesten...








Sedan kom alla andra gäster








TÅRTA



Trött gäst

Saras fosterbebis är trött efter allt kalas...





Bygger legobil!





BILEN ÄR KLAR!!!

den till höger =)





Så gäster igår var

Delar av klassen
-vapen, bockemon? legobil, lastbil med helikopter, och lite annat (minns inte) =)


Fredrik och jag gav spidermanrygga och trådlös dinosarier
mamma o pappa en bil som kan köra på väggen och tyg så vi kan sy (spiderman)
Pär och camilla gav ett multispel. som innehöll biljard golf man kan bovla mm..buss och en lastbil med en skoter
Ola och sara godis och en mega groda som judie beslagtar på ett kort =)
kusinerna en tröja
jenny L bubbelbad mössa godis och presentkort på lindex 200..som vi ska köpa nått han vill ha
Helena batmandräkt
Johanna shopingkorg och godis och en pistol


Tack alla för en mysig dag!!


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0