=)

Hej på er..vad har hänt idag?
Jag har jobbat, de är skönt att ha ett jobb de är det. men just nu känner jag mig så slut på energi och allt..Alla semesterdagar är slut. tror jag har en kvar eller nått..Känns som om jag behöver lägga all energi på mig och familjen just nu.

Idag ringde en tjej till mig, jag blev mycket tacksam, tack tjejen
En annan kul sak va en kommentar på bloggen från en tjej som jag inte trodde läste här, men de va så fint av henne att skriva, jag blev verkligen både rörd och glad att hon delade med sig..tack H jag lade till dig på min msn

Vad händer annars då? Nja vi skulle träffat Leos läkare i onsdags..MEN hon ringer och berättar att någon bokat in en annan på samma tid samma dag...jaha snällt,,dåligt planerat, jag som tagit ledigt från jobbet och allt..BLÄ andra gången detta händer..första gången så boka de in 2 andra plus oss på samma dag samma läkare samma tid....Sjukt och VI fick ställa in tiden...då tog jag också ledigt från jobbet....

Vet ni jag har två andra bloggar också...den ena vet ingen om, inte en kotte, där skriver jag om min panikångest..Men den ger jag tamefan inte ut eftersom jag har en "vän" som gjorde något grymt idiotiskt  och elakt för drygt ett år sedan "vännen" trodde den gjorde mig och famljen en  STOR tjänst..tvärt om...MYCKET tvärt om..De är inte DIN förtjänst att jag mår bättre idag..så de ska du INTE ta åt dig av..du fick mig att må sämre...vet inte varför jag tar upp det idag..kommer mycket minnen upp nu med allt som händer med Leo

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0