Fy fan vilken natt

hela dagen igår hade jag skallebang..I natt så kunnde jag inte sova..hela rummet snurrade jag höll på kräkas och huvudet sprängdes. Jag kallsvettades och tyckre så synd om Leo...ja Leo tyckte jag synd om, skulle jag bli sjuk skulle de ju bli fel att ha kalas för han vi som har planerat länge med det... Jag ghick upp vid fyra tog alvedon och en kall trasa på pannan..Låg vaken länge
Har sovit kanske 4-5 tim i natt... Nu mår jag bättre..Fredrik ville jag skulle sjukanmäla mig från jobbet..
Steg upp runt sju tog en dusch för jag va så äcklig...mer äcklig än vanligt =)
Skjusa leo till skolan va in på ica och fixa lite kaffe till jobbet och så köppte en tia lott och vann 10 kr...
Fick ångest över hur jävla dåligt spelbolaget gör lotterna...man ska skrpa in en stjärna och höggst upp i en atjärnarm kunnde man också skrapa..Har vi skrapat där förut med?? tror inte det?? Va tvungen attt åka snabbt hem till fredrik och frågfa, tänk om vi vunnit förut utan att veta!! OM vi nu missat att skrpa en ruta?? sjukt,,fy fan =)

Nää jag mår illa än...De var ett jävla migränanfall jag fick =/ Jag vill ha absolut TYST när jag har sånt...De ska va mörkt och kallt och  tyst.. Fredrik snarka som aldrig förr..katterna skulle in och ut..Leo kunnde inte sova och kom till oss, så va den propellen igång...Helt underbar natt för att råka ut för ett migränanfall.....

Nehe ska dricka mitt kaffe och åka i väg och mobba A lite nu, jag har en del på lager då jag vart ledig länge =)
Ha ha

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Jannica

Tjena! den natten lät inte rolig! Hoppas de är snälla mot dig på jobbet! ha de kanon. kram

2009-11-05 @ 11:04:56

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0