Healing

Jag och Jenny L har pratat länge om att ta oss till Västerås på healing. Så de blidde idag. Hon var redan i västerås så jag tog 15.10 tåget till västerås, hon mötte upp mig och vi åkte till IKEA gick runt lite och fikade. Hon är en så go tjej..

Jag måste säga att jag var lite skeptisk til healing. Men när man kom innanför dörren så kännde man en märklig och stark känsla med en gång. De förklarade vad som skulle hända. vi skulle först få avslappnande massage på armar ben mage rygg huvud och fötter.... FÖTTER tänkte jag, stackars människa som får masera min stinkande fötter, så hade jag ätit bruna bönor också.
 

De ropade snbbt upp mitt nr..de var drop in en man och en kvinan tog hand om mig. de började med händerna och armar..rygg..kunnde inte slappna av satt mest och tänte på annat, sedan fick jag ligga ner..de maserade mage huvud och tår, fick en filt. Sedan började de med healing..Men Åhh vilken power!!! verkligen...jag kände en sådan energi, först kom en massa tråkiga jobbiga tankar upp och jag började gråta..jag var helt varm och sedan började allt snurra runt runt runt jag blev helt tyngdlös och allt var sjukt..Sedan kännde jag en smekning på kinden.. jag grät och skakade i hela kroppen. men var så grymt trygg..Detta ska jag göra om, de var det mäktigaste jag vart med om på länge, förutom att föda barn så var detta det mest otroliga!!!!

http://www.vsftrollslandan.se/


besök dem. jenny tog med mig på prova på och nu ska jag bli medlem..en healing kostar 30 kr man får prova på en gång sedan kan man bli medlem och de vill jag nu!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig. det är en otrolig känsla. Ska göra det snart jag med igen. kram på dig och hoppas att du mår bra och att vi syns snart kram

2009-12-01 @ 17:56:12
Postat av: Anonym

Wow, jag har en kompis som healar. Du kan prova gå till henne med, för att jämföra :D

2009-12-01 @ 20:30:20

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0