Öppen igen

Det har hänt en sak, har inte mått så bra, ville göra min blogg hemlig, för jag behövde skriva lite men ändå inte lämna ut mig. Ville fundera och tänka, smälta allt och veta hur jag ska förmulera mig, hur jag ska skriva..Jag har vart in flera gånger och fundera om jag ska spärra upp, men ångrat mig, de har kännts som ett dåligt omen..

Leo var hos läkaren, de hitta en förändring på hanssynnärv..De behöver inte vara något och i västa fall måste de behandlas med cellgifrer..tufft allt känns hårt och orättvist..Jag komemr att komma ut med mer info snart..

Leo har en genetisk sjukdom som heter NF1 de har jag alltid vetat om men aldrig berättat, de är det som gör att han ligger efter sin utveckling och så--

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0