Fest i morgon!!!

ja imorrn har vi fest här hemma..har gjort smörgåstårta..folk kanske inte kan äta sig mätta men de kan ju iallfall få lite fyllemat =) har inte hunnit städa nått typ..har ju jobbat som en skottspoling =) morrn slutar jag 17 hinner väl inte så mycket då heller..Ska köpa läsk till mina drinkar i morgon och lite poppis eller nått..

Har ont i min rygg..aj aj aj...de går väl över

Imorrn har följande inbjudits

LizaX2 med c/o
MariaX2
EmilX2
JennyX2
johnny ensam


många har inte ens svarat om de ska komma eller ej, vilket jag tycker är sjukt dåligt uch på er!!!

annars får man gärna bjuda in sig själv också!!!!!
OSA senast på min mobil med sms senast 17.00 imorgon ALLA är välkommna =)
de flesta i allfall med nått innanför pannbenet
Kanske lite karaoke i morrn?? =)


Maria vet du nu vart vi bor?? lät som någon där bakom dig gjorde narr av dig...någon som blandar ihop banan med vägen eller nått?? =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Japp fick lite skit för att jag hade sagt fel =).. Man har inte så bra minne precis..

Kram

2009-10-16 @ 10:49:35

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0