HELLO!!

Igår åkte jag över till Jenny..hon bjöd på kaffe, antagligen begagnat mo ha ha... ;) Janny är verkligen en vän som är fin på alla vis, en vän som inte är snål på något vis och då menar jag inte bara pengar, hon är inte snål på känslor eller vännskap..

Finns många små saker hon gjort för mig

Jenny är en person som bjuder dig på mat när du inte har pengar..fast att hon själv bara har 200 kr själv
Jenny är den som tröstar när du är ledsen och skrattar när du är glad
Jenny är den som ställer upp med kläder när du ska på ladies night när du står och gråter och inte kan ha kläderna..
Jenny är den som du kan slå på när du är ledsen och krama när du är glad

Älskar dig gumman!!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack gumman.. fick en tår i ögat.. Älskar dig gumman

2009-09-09 @ 08:03:09
URL: http://thesexyone.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0