Åhhh

Åhhh de håller i sig den jädra förkylningen..ska snart till jobbet och göra lite nytta.. Just nu längtar jag till semestern..mitten av juni har jag en vecka då ska vi försöka komma iväg till kolmården och liseberg..hoppas hoppas de blir så nu..de har vart så grymt mycket jobbigt så nu behöver vi alla det.

2008 fick pappa magcancer och då var det behandlingar mm
2009 fick mamma akut gallstensanfall och då fick vi campa på en sjukhusparkering ett dygn och sedan hem
2010 så får vi veta att Leo har en ifors godartad tumör på synnärven MEN som tur är har den inte växt
Alla verkar friska än så länge så jag hoppas..

De gör ont i mig att Leo aldrig kan åka på någon semester, men vad gör man de är inte kul att familjen blir sjuka


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är hemskt sånt där. Hoppas allt kommer gå bra. De säger ju att efter regn kommer solsken. Kram

2010-04-17 @ 09:52:56
Postat av: Madde

fy vad hemskt, hoppas året blir lugnt och att ni blir friska..Vad kommer hända med Leo nu, blir det operation för honom? Tänker på er! Kram

2010-04-20 @ 08:46:37
URL: http://madeleineolsson.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0