ont i halsen

ja ack ack ack..började igår redan på jobbet..hes som fan. men jobbad kort tur så det gickde var bara 9 timmars pass så de gick fort..Köppte FF på ica och åkte hem..natten va hemsk..mina halstabletter hade jag i näven hela natten..på morgonen hade jag över 38 i temp och brukar ha runt 36...Älskling åkte och handla mera halspiller..ägg och apelsiner..gjorde min vitamindrink som är super bra

mixa 2 apelsiner 2  vitlöksklyftor och ett ägg och drick..treo och halspiller så nu är de ganska ok

Kommentarer
Postat av: Tove

Hövva =) Det lät inte gott :)

2010-04-10 @ 16:21:12
Postat av: Ella

Kya på dig gumman! Kram

2010-04-10 @ 21:03:38
URL: http://fiddelisan.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0