Sol och värme

fasiken så underbart med denna underbara sol som börjar kika fram!! Ska snart till jobbet, två dagar jobbar jag.. sedan ledig och jobbar lördag..på söndag ska vi på barnkalas...vad kan man köpa till en liten liten tösa då? vad vill barn ha? Svårt..
någon som vill ha kattbebis? 2 vita 2 grå..ulliga och gulliga!! de kommer att få ganska lång päls tror jag..ska ta kort och lgga in, men om någon vet någon som vill ha en kissebebbe.. lovar mina kattungar har fått bra rek från flera som är sjukt nöjda med sina kattor, de är så fina och tillgivna, en dam som fick en liten luddvig var så nöjd med han, hon hade haft kanske 20 katter om inte fler i sitt liv. och luddvig va den bästa kisse hon haft!!
Luddvig som bebis!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0