Våra vänners liv

ja så var de avsnittet. Men de hade gjort en liten film miss...men men.. Leo syntes ett par ggr. Först när de stod och öva inför luciatåget då ser man honom tydligt..lite sur ser han ut =) sedan så ser man honom när de står i kyrkan...Där är även min feta rygg med en stund samt den söta killen jag högg med gaffel på lunchen..
Först nu vet jag hur dyrt de är och vilken tid de tar att spela in filmer och serier...Bara våran lilla snutt där de övar går in i kyrkan med tåget och alla applåderar.. De tog oss en hel dag att spela in, i serien nu så utspelar det sig kanske 2 min!! Och alla barn ni ser fick 300 kr och alla vuxna 500 kr och mat då! en dag för 2 minuter!!! Bara när barnen går in i kyrkan är kanske 6 olika tagningar på 5 min åt gången...ja jag säger då det...nu är de bara te och vänta tills fredrik och jag är med i en känd kvinnotidning =)
Har anmält till lite olika inspelningar också. får se hur de går...
Nehhhe ha de bra vänner
Inspelning är kul =)
Fika är gott när de är gratis =)
Ombyte
Lunch
Nu är jag trött efter en hel dags inspelning

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0