De blir som de blir

Vet att hon inte läser min bogg, men de finns en vän som ställt upp så otroligt för mig, en som lyssnar och håller om mig när jag gråter, ger mig tips hur jag ska göra..Hon är 20 år äldre och bär på så mycket kunnskap och förtroende, de finns ingen som hon..Ingen har någonsin lyssnat och ställt upp och funnits---
Och de finns ingen som jag öppnat mig så mycket som henne, helt otroligt!! De som inte hon vet om mig vet jag nog inte ens själv..Många vet bara lite, men denna person vet verkligen ALLT ! Sjukt De är någon som jag verkligen kan få råd och stöd av och de känns så skönt..


På fredag ska jag och andra brudar hem till katti, äta mat dricka vin och göra lite jobbsaker, de komemr bli trevligt fast de blir jobb prat!!!

På söndag så blir de CASTING för LEO I STOCKHOLM med en modellargentur ute på lidingö ;) Sjukt kul!!! Att Leo blev så snygg med så mysko föräldrar =) Kan ju bero på att pappan heter Brad Pitt men skvallra inte för fredrik nu för han tror han är pappan ;)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0