Jobbig dag

Hej hopp på er alla fina människor.. Idag har vi vart på Leos andra MRT, Han var precis lika glad kille mot läkaren och mot ssk, han flörtade med sjuksyrrorna och fick dem att skratta, de har han fått efter sin far ;) Det var lika jobbigt när vi sövde ner våran lilla krabat, när han stilla somnade med tårar i ögonen =/ han säg så rädd ut..Ni får vi hoppas att inte tumören växt nått..

Tack fina Ella för presenten till Leo han lyste som en sol!!! Han vill gärna ringa imorgon och tacka!!

Kommentarer
Postat av: Tove

naaw Lycka till med lilla Leoponken. Det är ju bara för jobbigt :( Jag håller alla tummar och tår jag bara kan, på alla i hela familjen och på alla djur, så ska det nog gå bra! hoppas Kramar i massor!!!

2010-02-04 @ 23:13:05
Postat av: Heidi

Ååå jag vet hur du känner dig när dom sövs, jag kan inte ens vara med. Jag är livrädd när dom ska sövas, usch. Men starkt gjort av dig att du klarade av det. Som sagt håller tummar och tår för att allt ska se bra ut.

2010-02-05 @ 23:15:48

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0