Tagning, de rullar avbryt, bra =)

De har ekat i skallen på mig idag::.Ohh vilken rolig spännande dag!!!
Ska fatta mig kort, menar 7 timmar =)
Vi kom dit lite efter åtta, hälsade på Magnus som han hette, en riktig sötnos ?=)
Först skulle barnen vara utklädda, leo ville vara tomte,
Så skulle de första tagningarna göras..barnen skulle prata med Gustaf Hammarsten som är med i huvudrollen. Stod stund vis och kikade på barnen, de var så kul, fick hålla mig för skratt, anställda och folk skratta inte lika mycket som jag ha ha, barnen prata i mun på varandra =)
Sedan så var de jag och Fredrik som skulle filmas lite, ha ha, de blev lite mera än jag trodde =) Skit kul
Så var det lunch mmm gott Leo åt massor!!!!
Sedan var barnen en annan sak..Och de togs samma scen från olika håll...
Skulle absolut kunna tänka mig vara statist igen och Fredrik höll med mig. de var trevligt och roligt och de bjöds på fika och mat så man behövde verkligen INTE vara hungrig. Kaffe fanns de som tur gott om..




Vad handlar detta om då??
http://nyheter.se.msn.com/noje/article.aspx?cp-documentid=148264337

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0