Det är varmare men de känns kallare

ja de är inte mer än 14 minus men jag gnäller ändå som om de vore 30 minus, aldrig blir jag nöjd, grinig och sur som en klimakteriekossa!!

Idag hände nå mysko, vi skulle tvätta bilen på jobbet. Bilen har vart in och bytt framruta, vad händer när biltvätten sätter igång? De öser in vatten i bilen!! Genom den lilla lampan i taket ????!!?? den som tänds när man öppnar dörren..de rinner som ett vattenfall! vad gör man? man tar mössor och filtar men fy fan. klart att vi tog det bästa programmet också!! med vaxning och hela köret... .Hela vägen hem från uppsala rinner de titt som tätt, svänger man höger rinner de på min gubbe svänger jag vänster rinnde de på mig jaha ja...trött men vi fick oss ett litet skratt iallfall =)  nu blir de till att klaga på de som tror de kan sätta in en ny ruta...suck



Annars då? jag ska snart sova nu, trött och grinig...tillome så citronerna får ångest!! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, ni måste ha blivit lagom chockade när det helt plötsligt kom in vatten. Jag ser det framför mig ;) Hoppas allt är bra med dig/er? Kram!

2010-01-14 @ 00:47:32
URL: http://sarag.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0