Första inlägget i år.

Jaha då var det ett nytt år!! JObbade 4 h idag.. När jag kom hem hade jag planerat att gå ut med leo och åka pulka, men fredrik pär och camilla hade redan planerat att ta med sig leo och åka skridskor. Han fick ju ett par nya i julklapp..jaha så jag fick lite tid för mig nu... så skönt så..sitter och myser här nu, Dessutom hade fredrik städat hela undervånigen igår och uppe idag..

Ska bara ta leos rum =)

Sätta igång en tvätt och se till att de är kaffe klart när de kommer hem! kram på er

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Kikar förbi en sväng. Fint namn din son har :)



Kram kram och god fortsättning

/Sofie

2010-01-01 @ 21:14:12
URL: http://karlssonheladagen.blogspot.com

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0