Jobbig natt

Leo mådda piss i natt..vi badade i kräkor nästan..hela familjen.. Leo kräktes varje time. Han mår mycket bättre nu. men några vändor har vi fått byta lakan i sängen, nu tvättas madrassen..tur man har handsprit i bilen...Den hämtade jag 00.30 i natt i bara pyjamas. 10 minus.. Kanske inte hjälper men de känndes bättre att sprita händerna när man grejat med kräkor..

jag gick ner vid 7 fixa eld i spisen och bädda på soffan. Tog ner unge och spyhink..Trulle låg i en korg och titta på..
Så säger barnet när jag stoppar om honom och ger resorb

Tack mamma för du tar hand om mig

lilla pyret då..älskade fina unge

Nu är barnet piggt och glatt =) men vi stannar ju hemma idag och myser, jag mår helt oki men kommer säkert bli sjuk till vår kryssning = ) nää då jag tror jag hft mitt med..

ha de bra alla sötisar


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0