Hemma

Gäääsp har kommit från jobbet, murrat ner mig i soffan ocha tänkte blogga lite, uppdatera vad som hänt. Har jobbat 4 dagar gick så fort, dessa  dagar har gått med rasande fart!! skoj. Man får alltid skratta och ha skoj på jobbet..helt sjukt va grymma skämt man kan dra till varandra LOVE IT!! idag till ex sa jag till en arbetskompis..eller jag frågade varför hon halvlåg..om hon blit tagen bakifrån så jäkla hårt så hon inte kunnde sitta ordentligt...Vissa skulle ju bli skitsura men denna sa bara om de vore så väl ha ha--så är de alltid och sådan humor älskar jag...
Kan man inte vara sådan så är de nog inte så stor ide att ens lära känna mig ;)

Ha de sött sötisar

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0