snö? nej inte mera

Åhh de kommer mera snö =( så trist..Skulle vara kul om den var borta till sista april iallfall..men ska de hålla på s här så lär inte det ske.
Nu ska jag jobba 3 dagar.. 3 Västerås 3 dgar denna vecka tror jag..omde blir som jag tycker. Torsdag fredag och lördag ha ha..Torsdag är de stor seans, skulle vara kul att gå på den och se vad som kommer upp denna gång. På fredag ska mamma och jag åka dit och handla lite och lördag blir de nog utgång på Harrys..
Köppte mig en ny jacka igår också elelr jag hade ju tillgodogrejs..


Kommentarer
Postat av: Liza E

jag vet inte om jag vågar följa med på den där seansen! =)

2010-03-23 @ 13:06:20
Postat av: Sara

Ja, visst är det trist med en massa snö. Nu får det vara nog! Man blev ju lite lurad också när det var så soligt och fint och snön smälte bort! Lite deprimerande när det snöar varannan dag.. Men jag hoppas du har det bra i alla fall! =)

2010-03-23 @ 21:41:24
URL: http://sarag.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0