Snorig skallebang trött och skit

Ja jag är allmänt trött och så..Tror jag kommer bli sängläge för mig... Ucha..Men nu är jag iallfall ledig tills på onsdag tror jag det var. Idag va en seg dag..alla var trötta..

Sigge är som vanligt kelig och söt, men utan pungisar, stackarn
Stackars Bamse han har ju verkligen rangat upp sig..spöat upp alla hankatter här omkring, även de som vart kastrerade..alla har han fajtas mot, han har förlorat öron och fått rivet skinn, han har haltat och hållt på..När han kommer till toppen då de är läge att spänna på alla honor i "hans" område så tar jag in han till doktorn och knäcker hans nötter..aj aj aj..Rackar av han pälsen så han ser ut som en fjant...

Ja så kan de gå om man heter Bamse..

Annars då? Nej inte så mycket. ska bli kul att se Katti..hon botoxa lite idag och greja.
Har inget inplanerat förutom utgång den 27 de..ska bli skönt att komma ut lite då..blir nog uppsala på flustret..får se

Kommentarer
Postat av: Liza E

Men vafan, hon var ju inte så skrynklig så hon behöver la inte botoxa? :P

2010-03-14 @ 12:52:11

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0