Jag är tacksam

Jag är tacksam för

våran son--ja de finns ingen som han, de finns ingen bättre pojke är våran omtänksamma son..för oss
mitt jobb--ja jag är tacksam för att jag har ett jobb..ja man är ingen slökorv som bara sitter på häcken och inte gör ett skit
vårt hus--ja jag vill inte stänga in mig i lägenhet barn och djurplågeri ha ha skoja bara
min bil--ja så jag kan ta mig någonstans
mina vänner--älskar er
mina föräldrar--finns inga bättre
mina syskon med flickvänner--de duger de med =)
våra katter--gos gos

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken ära! =) tar åt mig ;)

Det är bra att fundera på saker man kan vara tacksam för, då blir man plötsligt glad och inser att man inte har det så illa ändå.. =)

2010-05-05 @ 23:24:33
URL: http://sarag.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är lungt, jag tar inte åt mig =) Men jag förstår vad du menar, jag tycker faktist lite synd om våra djur för vi bor i lägenhet. Klart dom skulle trivas lite bättre om vi bodde i ett stort hus och hade en tomt som dom kunde springa omkring på =)

2010-05-06 @ 13:09:07
URL: http://sarag.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0