Städat

Nu har jag grejat lite hemma här. Jag har städat och haft mig..Tvättat lakan som jag fick av helena =)Tack gumman ska bädda med det senare!! blir mysigt..

Leo leker med Björne, fredrik grejar med nått..


Pratade med en människa på valborg de var länge sedan jag ens såg han, har bara stött på han på FB . Fy vad omtänksam han var, minns han inte så mycket..hoppas vi fortsätter ha kontakt... så de blir bättre för han verkar vara en så underbar och omtänksam person


nehe ha de bäst sötisar

förresten TOVE kan du kommentera mig med din blogg för jag har ominstalera min data och alla länkar försvann =(

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tove

Hejsan! =)

2010-05-03 @ 22:29:42
URL: http://prinsessbloggen.blogspot.com
Postat av: Linnea

taack så mycket =) ja det är verkligen trist med såna "vänner" men det är då man ska fråga sig själv om det verkligen är värt att lägga ner energi på den människan

2010-05-04 @ 09:17:39
URL: http://pojjsan.blogg.se/

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0