trötter

jag riktigt trött, har nte sovit så mycket alls...jenny och cebbe sov kvar här, och cebbe o leo prata halva ntten, va omöjligt att få tyst på dem..tror de somnade runt 2 halv 3!! ajukt, sedan vaknade de kl 7 på morgonen. då kom de in till oss 3 som trängdes i våran säng =)) då hade de satt på sig spiderman och batmandräkt ha ha sötnosarna

Nu är leo troligtvis övertrött. jag va tvungen att gå ner så fredrik tog över, jag blev lite smått stressad av att han aldrig somnade, han kommer på 100 saker han ska göra när han är övertrött, gråter och har sig för inget.. Så nu kanske han somnar med fredrik jag la han kl 20 men han har inte somnat ännu =(

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0