så var det ett tag sedan

Jag tror jag skiter i att blogga när jag är förbannad haha...borde inte ens logga in när jag är arg. för då blir de så många trista inlägg då jag klagar på allt och alla--
eller så beror de på att jag inte vill dela med mig av saker =)
Så jag tänker inte skriva upp allt jag är irriterad på!!
För jag vill åter igen inte skriva kryptiska inlägg...jag vill inte ha min blogg som en hatsida där jagskriver hur sur och arg jag är ha ha
så imorra ska jag tatuera mig jag ska skriva en sak eller stanley ska skriva en sak =) på mitt nyckelben...tror jag de blir, de beror ju på vad han tycker..han är grymt ärlig. Min katti tatuera sig på sidan av magen hon har fin mage =) men jag frågade honom men vad gör du då om de kommer in en fet och vill ha en på magen?? alla bokstäver kommer ju inte att synas ha ha..jo då säger jag det att de kommer inte attbli bra..han har haft synpunkter på förslag som vi haft och sagt att så här gör vi...de här vad tycker du om detta?? han skulle aldrig göra något som ser förjävligt ut..jag har sett en del andras tatueringar och de ser fuck ut ju......tyvärr så har inte jag någon (än) av stanley min första får jag i morra men jag har ju som sagt en vän som har 2 av honom skitfina... jag ångrar att jag inte gjorde de andra hos honom med för de ser inte bra ut, funderar om stanley ska få göra om den ena och så vill jag göra om vännskapsgrejen för en av vännerna har jag ingen kontakt med mera... så den blir omgjord ska få med mig helena bara ha ha för hon är ju fortfarande en vän. men inte den andra....
nähe nu ska jag greja lite, vet inte hur mycket tid jag har i morgon och på fredag för att fixa =) ska ju ha middag och lite sådant med mina finaste vänner, ska bli trevligt. ser verkligen fram mot den inte så ofta jag har fest ju, trivs bäst borta annars men jag kan ju inte alltid åka och trakasera andra ha ha

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0