Hjälp hjälp hjälp

Ja jag vet de är sjukt...men jag börjar nästan gråta..känslig som jag är ..
Så är det jag ska snart tala om varför he he, jag kommer att tala om varför men inte gå in på detalj, jag skulle ju kunna men då får jag höra en massa skit. Kanske är jag extra känslig för att jag är på smällen...jag vet inte..
Men jag var inne på FM och läste, spånar efter olika namn som jag tycker om.. Jag har ju ett namn på tjej som jag gillar, men de är alltid kul att se fler nam, oki nu var de ju inte SÅ kul denna gång då jag läste en massa namn, de var nämligen sjukt fula namn!! Förstår inte hur de kan en del...jag kan ju inte säga att arnen kommer bli mobbade för namnen heller efterom att varenda UNGE kommer att heta de namnen..ja ja så är de..
Men tänk jag började nästan bla pga av namnen..nå väl jag ska ge en liten bokstav.. MITT favvo namn börjar iallfall på N
Ha re puss

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0