Sugen

Satt och kikade på lottornas hemsida, åhh sugen man blir att sätta på sig uniformen igen...men men nu har man jobb och barn, när ska man hinna med? Tar man semester så är man ju med leo, och tränad neee de är jag ju inte längre. minns när jag sprang 5 km på under 30 min, de var tider de ja de var 10 år sedan och 10 kg sedan..suck och stön...Drömmen är att få krypa i lite lera med en vacker Ak5a igen sova i ett snuskigt tält med granbarr i trosan. =) Inte få äta och gå flera mil..ja ja drömma går ju eller hur =)
Nu ska jag snart hämta min lilla plutt, laga lite mat. kanske ta en promenad med Leo i pulkan, hade lite styrka på förmiddan så armarna fick sig en körare
ha de sött mina vänner

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0