Dag 7 – Min bästa vän

Vad är de för fjortistrams?? Åhhhh ja ja
jag tänker inte skriva att FREDRIK är min bästa vän...TRAMS Han är min man min partner och ja han vet ALLT om mig och allt de skiten...men de är inte han jag väljer om jag ska umgås med någon vän ha ha
Men min bästa vän de låter lite fjompigt, jag har en del nära vänner som jag tycker om
Jenny L ja ha ha de är en av de 2 som jag litar på mest när de gäller att hitta på saker..hon bangar inte eller hitta på konstiga ursäkter, hon är alltid på spelar ingen roll va de är...hon vill alltid göra något
Katti hon är en av min äldsta vänner..ja alltså ÄLDST inte att jag haft henne länge som vän..hon blir 49 nu men är som en ung partysugen kvinna. de är henne jag går till om jag har ångest eller vill ha råd. Hon är min andra mamma..vi brukar säga de på krogen att här kommer mor och dotter och fast hon är smal och snygg så går de flesta på de..vi pratar om allt
Helena hon är en fin vän även om hon bor en bit bort.. Hon är en snäll underbar människa..vi brukar också surra och hon kommer med så härlia kommentarer!!
"och så dom där flatslössen som stimamr runt" ha ha sa hon till ett par tjejer som höll påatt vara fjortisar på en kryssning
"sitt ner ungjävlar och håll käften" sa hon på inspelningen av postkodskampen med sandra dalberg och rickard sjöberg
en kommentar sa hon här om dagen och den innehåller sex så den vill jag inte ta ha ha
Jenny J ja ha ha jag behöver knappast skriva något där...vi har lekt med livet tillsammans ha ha störda vi är
Liza söta rara Liza, så omtänksam så söt och så snäll..Finns de någon mognare och vackrare kvinna?  Skulle kunna skriva 1000 gånger hur omtänksam och söt hon är

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0