Dag 8 – Ett ögonblick

har några, men eftersom att många skriver om när de träffade kärleken eller när deras barn föddes så skriver jag något helt annat.. Men vad? ett bra ögonblick eller ett dåligt? Allt kan hända på ett ögonblick..en olycka tex. Leos och min olcka när vi hade änglavakt..de som jag tänkte då, eller det jag han tänka var, nu förlorar jag leo..allt hände så snabbt ett ögonblick---vi voltade 1 och ett kvarts varv slutade med att vi låg på sidan leo hängde i bältet glaset fram var helt krossat..ett ögonblick..vi fick inte upp någon dörr, vi kunnde inte ringa fredrik vi kunnde inte ringa 112...dålig mottagning..de säger att man alltid kan ringa 112 trotts dålig mottagning men de kunnde inte vi...blod stömmade från mitt knä och jag hade lite ont i ryggen men annars mådde vi bra..jag lyckades klättra upp på motsatta sidan sedan mins jag inget mera..försöker tänka hur vi kom ut men de minns jag inte, minnet kommer tillbaka när jag bär leo i famnen för att få hjälp..sjukt ju att man inte minns men så var det..wtt ögonblick går fort både på gott och ont...


Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0