jag förstår inte

ja jag hade gärnat skapat en klagoblogg just nu ha ha.. jag irriterar mig på en massa PERSONER! ja de gör jag..åhhh ha ha men nog merom det, jag är faktiskt mer sur på mig själv just nu
Vad har Eva gjort nu?? Jo hon har anmält sig till en sak, bara på skoj så klart, sedan kommer de en massa frågor som jag ska svara på, när jag gjort de kommer de till svar att hon gått vidare och är intressant,, får mer info om grejen och en yttligare förfrågan VILL du vara med. JA svarar Eva tillbaka men vill hon de ha ha NEJ hon är livrädd men svarar så klart JA!! Nu är de snart sista uttagningen, hon hoppas på att inte komma med ha ha, men gör hon de så är de ju såklart skitkul =)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0