Dag 1 – Presentera mig själv

ja de flesta som läser min blogg vet ju vem jag är, Men för de som missat de så kommer en snabb uppdatering.
Jag heter då rå Eva 29 år bor i Heby med min sambo och min son 4 katter. Arbetar som personlig assistet och trivs bra med det.
Tycker om att
*Laga mat: Ja jag älskar det. Jag slänger gärna ihop en 3 rätters utan att klaga. Sambon har gått upp i vikt sedan vi träffades ;)
*Umgås med mina vänner: ja de gör jag gärna. Vad gör vi då? Snackar skit, dricker kaffe ibland lite vin
* Festa (ibland,) Ja de hör ju ihop med vänner så klart, en kryssning eller bara sitta och prata på en pub med mat och vin..Älskar öl och vin gärna en fin kyld champagne går bra. Förr va de mycket drinkar men sedan jag började med LCHF så tycker jag att de är för sött.
Tatueringar: ja då de älskar jag, har 4 st och ska göra en till nu i slutet av sommaren. De är ett mål med min viktnedgång de med. att kunna göra den på sidan av magen.
och gamla bilar: en cadillac från 58 eller en olds ja ni fattar!!
Träning  är något som också tar lite av migMen jag överdoserar inte av det precis. Inte på länga vägar, jag är en slökorv!!! Jag är INTE nöjd med min kropp, men jag har aldrig någonsin vart så nöjd med den som jag är nu...jag har gått ner snart 8 kg sedan februari och mitt mål är 7 kg till..
Men allt harsin tid..

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0