Förkyld

fan fan fan...igår hade jag så ont i halsen,,nu är jag förkyld och varm och äcklig...törs fan träna när jag har ont i halsen,,sist jag gjordede så trodde jag att mina lungor skulle gå åt helvete... Bättre att ta det lugnt och bli frisk ev minska på kolhydraterna ännu mera.
Igår gjorde jag ett tappert försök att smörja med brun utan sol..Eva är smart som ni vet så jag tog stöd mot trappen och la därför tuben i trappen med korken öppen...sedan hände något om eva skulle tvätta händerna och sedan glömmde eva tuben i trappen...utan kork...Sedan springer de två vilda ungar i trappen...ja ni kan ju bara tänka er vad som händer då? två barn på 22 kg styck? ja precis...den vita väggen har en vacker skimmer av gyllenbruna inslag.. trappen hade lite också..men de försökte jag få upp och kladda in på kroppen...väggen är vackrare än jag idag. jag är lixom flammig... ja ja så kan det gå

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0