Hej alla glada..och sura

Jag var så trött igår efter att vi kommit hem från uppsala.. De var full gång hela dagen. Heja på olika städer =) helena och jag hamnade båda omgångarna med ungar som var så dryga. Ja de var så dryga att Helena tillslut sa "men håll käften ungjävlar och sitt ner!" ja hon sa de, Hon är bra skön Helena alltid kommer hon med någon sjuk kommentar..Som på en båtresa när ett par tjejer höll på att flamsa omkring-- Och de där jävla flatlössen som bara stimmar omkring...ha ha jag har sjuk humor
Idag har jag...tränat ja just de.
Leo hade min uppvärmning idag. vi kastade frisbee. Efter de gick jag ner till gymmet tränade och avslutade som vanligt med 45 min powerwalk.
hemma igen så blev de fotboll och frisbee tills jag fick en liten överraskning! Jag satt halvnaken då jag ser en budbil stanna. Jag förstod att de antagligen var något paket till fredrik.. Men de var inget paket till Fredrik..elelr de beror ju på hur man ser det, de var till Fredrik men inget paket, de var Fredriks bror Patrik =) Kul att se honom synd bara att inte Fredrik var hemma.
Nu har jag utfodrat vilddjuret jag känner mig inte så hungrig. Men ska försöka få i mig lite rester.

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0