Tack

Tack Malin för att kommenterade min vikt på FB TACk, jag blir så glad. =) Det är ofta man får höra tråksaker, men nästan aldrig bra feedback..De är konstigt. Folk är tydligen avis.. En hel del läser min blogg, vill se efter och före bilder, men skriver aldrig något, syns det verkligen inte något? Men så fort de handlar om någon annan att de gynnar någon annan DÅ är det tvärtom..Typiskt svenskar..Är lite glad att jag har annat blod i mig.. Inte bara svenskt
Ha ha på tal om annat blod =) på kryssningen fick jag höra att jag såg ut som en indian Hugha ha ha och som en afrikan En annan sa till katti att jag var den vackraste han sett...ha ha kul att höra, men så fort de kommer till människor in på mig så hör man ju nästan aldrig något, förutom katti då, men hon är snart 50 och har lite vett i sig. ja hon säger de dåliga sakerna med så klart...
I turkiet när jag var solad och brun sa de att jag såg ut som en äkta turkisk flicka ha ha
Hmm funderar på hur detta inlägg blev ha ha jag började skriva och sedan hoppa jag tillbaka mitt i texten och fyllde i mera
Nu kommer Jenny snart med pizza..ja jag äter det men inte brödet bara pålägget =) Ja leo får äta allt han vill först sedan äter jag resten av pålägget och nej de är inte slöseri skulle jag och leo dela en pizza utan LCHF så skulle vi inte klara en hel iallfall..då hade jag lämnat en hel del MED pålägg så varför inte bara att pålägget =)
Inte blev de träning heller..ont i halsen får ta igen det senare...bara det blir 3 gånger i veckan så...
Puss

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0