Trött

Hjälp vad trött jag blev nu på kvällen, jag är nästan alltid trött, har alltid vart en trött människa =) Men jag är trött på ett annat sätt nu för tiden än förr..ett bättre trött. Trött vilket konstigt ord de låter konstigt om man säger de flera gånger..ha ha nu vet ni hur trött jag är =)
Jag blev sjukt sugen på chips! Ja något kryddigt och sallt! Men nej jag ska inte. Jag handla mandlar och nå andra nötter i sala 5 kolhydrater/100 g så de är ok.. Stekte de i smör och krydda dem med nå smaksalt.. gott =) så nu är de borta.. Dessutom salta och peppra jag mina hamburgare förmycke så de blev ganska starka.. Snart så säger väl mina njurar upp sig =D
Jobbar i morra sedan jobabr jag inte förrens på onsdag men på tisdag ska jag ta en timma på ett annat ställe..suck men men..och på TISDAG ska jag träffa en brutta som jag vart vän med i 22 år..ska bli kul tänkte bjuda henne på middag här hemma men jag vet inte vad.
Veckan efter blir bra jobbig då jobbar jag onsdag fredag söndag alltså tänk på att de är dygn då..onsdag kl 8 till torsdag kl 8 fredag kl 8 ja ni fattar och på lördag drar fredrik till fjällen så leo får vara hos mommo o moffa.. Jag blir solo =)) Leo jag cebbe och jenny tar en kryss då, ska bli kul om vi kommer i hamn så klart, ja ni vet hur barn kan vara de gör väl sjögång av allt.
nehe söta vänner
väntar på mommo

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0