Fest

Idag ska vi å¨en fest, de ska nog bli trevligt, tar de lugnt med alkoholen eftersom att de fröstör så mycket av min träning. Det är svårt att vara bortbjuden och bli serverad mat. Om de blir tex smörgåstårta jag älskar ju det, och de känns elakt att tacka nej när man blir bjuden på kalas. Jag hade förut svårt att tacka nej till vanlig tårta på kalas och jag hatar tårta. jag åt för att vara trevlig och tacksam.  Men nu börjar jag lära mig, ska jag "fuska" (vilket jag gör) så gör jag det med något jag tycker om. Men jag fuksar aldrig i veckorna bara på helger. Tyvärr fuskar jag aldrig med potatis bröd elelr pasta utan med chips..ja ja gvet ha ha..
Jag fick påbackning igår att jag borde äta kolhydrater när jag tränar och de gör jag, de är ju inte så att jag äter noll..ofta ligger jag mellan 10-40 kolhydrater per dag så jag får i mig mycket jag äter också Whey-80 som innehåller både protein och kolhydrater så jo då helt utan är jag inte.
Nej babes ni får ha det så bra där ute..

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0