glad

ja jag är riktigt glad över flera saker.
*min nya lön, fick mer än vad jag trodde jag skulle få =)
*att de går bra med träningen, fast att jag haft ont i halsen nu ett tag så de har vart lite vila
*att jag vågat ge svar på tal för något jag kännt vart fel
*att jag har de vänner jag har och dem litar jag på till 100.
* censur ;)
* jag gruvade mig för en sak. Nu vet jag att jag inte behöver planera och fundera och jag är verkligen lättad över att jag slapp "DET" för vem bryr sig lixom ha ha
Nåväl
jag har vart dålig på att blogga, jag har tyckt att de var väldigt tråkigt. Har inte haft så stor glädje av att dela med mig av vad jag gör, jag struntar ju i vad andra gör så då borde de ju strunta i vad jag gör ha ha
Idag hade vi iallfall planeringsmöte med jobbet, av någon anledning så har vi alltid fruktansvärt kul, vi ligger ofta vikta av fniss och skratt även om vi kommer fram till bra och vettiga saker =)
Snart ska vi på en överraskningsfest för en vän som ska göra en grej, bruden vet inget så de ska bli kul att se hennes min. Men de hon ska göra de gör man bara en gång i livet =)
ett par dagar senare så ska jag på kryssning med min bonus mamma..=) och min bonus mormor de kan inte bli annat än galet. och de älskar jag. man kan ju vara nykter fast att de blir galet eller hur :)
nehe mina goa vänner..nu ska jag ta och sova kanske elelr se en film..

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0