Oj oj oj

Var på 50 års fest igår, Det var En Ulla som fyllde 50 år, många av hennes nära och kära hade samlats för att överraska henne. vi hade betalt in en viss summa till ett konto så hon skulle få göra en massa, få nya kläder smyken hår mm. sedan stod vi alla i folkets hus i heby och sjöng för henne.. Ulla blev riktigt överraskad!! men hon va inte den enda som fick en chock den kvällen!! På kvällen när bandet spelat och folk nästan börjat tacka för sig så skulle vi samlas i en ring Ulla skulle få en till överraskning. Tiden var viktig. Sedan började killen ur bandet spela bröllopsgrejen. och in kommer Ullas Äldsta dotter in som brud med sin tomas. Sofie var tärna och hennes Jerry var . bestman..DÅ började Eva lipa ha ha så fint vigseln var inte lång vilket var skönt. Det vackraste jag sett någon gång. Min fina veronica. Gick i samma klass som deras bror och jag lekte med veronica när jag var liten 12 år har jag kännt familjen =)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0