Magsjuka

Bahhh bahh bahhh!! Leo blev det, natten till tisdag. Gahh, men de gick bra ändå, trodde jag skulle kräkas jag med brevid honom, men nej då! Jag är sååå rädd för kräkor och att spy!! Jag tänkte att nu kommer de snart på mig jag blir kräksjuk började planera. jag planerade mitt jbb min kurs, hur många timamr de går åt om jag tar ut min sjukdom så och hur blir de då, då är de så många dagar till min kryss...Leo va hemma tisdag och onsdag. PÅ onsdag hade vi möte kl 14 sedan ska jag till jobbet, Tänkte mötet kan jag ta men sedan vill jag ha in vikarie, jag vill itne åka till jobebt ifall jag spyr, (mådde lite illa) men hur mycket jag än planerade och ringde så fick jag ine in vikarie. Ringde chefen och förklara att jag kan bli sjuk men nää då till jobbet ska jag...ja ja allt gick bra, kursen kom jag i väg på och ingen spya ännu ha ha..verkligen hatar magsjuka!! jag tar hellre feber och så, MEN MAGSJUKA NEEEEEJJJJ!!!!

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0