Snart till jobbet

ja jag tog semester igen på förmiddan, de är ganska tunga dagar, man får ju inte plats överallt på jobbet =D tungt och bahhh. Sedan tänker jag på min arbetskompis också, hon ska ju inte behöva göra mera för att jag är gravid. 
Fick ju 3 följdfrågor ang min gravidpeng, så jag var till chefen och hon fixade lite, hon tror de går igenom, men jag är inte så säker =/..gör det inte de så är jag glad att vi har kurs i hjärnskador. He he eva ska på kurs om hjärnskada de kan hon behöva =D men nåväl den är mellan 9-16 i tre dagar. Plus 1 h i resväg. de är ju i uppsala så jag räknar med 30 min enkel då är det ju 24 h! så då får jag dra bort de också om de skulle behövas, självklart vill jag helst ha ut de tim i pengar! men vi får väl se.
skrev jag att mitt SF mått va lite stort? Jag skulle när jag va hos bm ha 29 men jag hade så klart 32 hmm så hon ville ha dit mig om 2 veckor och se att de inte var en tillväxtperiod,, Annars blir de väl extra UL igen antar jag =) hmm ja ja..de är ju kul att se bebis igen. Men jag är ganska säker på att bebis inte är för stor, de var precis lika med leo. han kom 8 dagar tidigare och vägde 3605 och då hade jag vart på 3 el 4 extra UL.. så äch de är väl alal chips ha ha..idag har jag inte ätit nått onyttigt alls bra va=) inhandla lite torrostadejordnötter mini morötter så de får bli det.
Jag väl gå ner i vikt så fort jag kan sedan. SKA det JAG SKA ner till 67 kg MINAST som innan min grav helst lite till då men målet är strtvikten =)
Nehe söta lökar nu börjar jag jobba om 20 min-puss puss

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0