Snor frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
-35 år! =O

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
-Det är så tidigt ännu, men Leo och jag har vart vakna 1,5 timme

3. Hur lång är du?
-163cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
-På bio? Lorax ha ha med cebbe jenny och leo.

5. Vem ringde du senast?
-Jannica

6. Vem ringde dig senast?
-Jannica

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
-Nepp. har även skickat sms

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
-Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
-sambos

10. När såg du senast din mamma?
-ja när va det nu tisdags kanske

11. Vilken ögonfärg har du?
-Nå blandat

12. När vaknade du i dag?
-8.30 först kl 7 men de är ju lov för leo så vi somnade om

13. Vad skrämde dig om natten som barn?
Inget jag sov som en stock....

14. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När Liza berättade en sjuk sak ha ha ha. Skrattar väl varje dag men då var det verkligen hysteriskt roligt

15. Hur stor är din säng?
-Fredrik och jag har ju två 90 sänger tillsammans men min sida ÄR min sida så 90 ha ha

16. Har du stationär eller bärbar dator?
Vi har 3 st en var men min är bärbar eller 3 jag vet faktiskt inte hur många familjen har  7 kanske om jag tänker,  men de andra används ju i företaget


17. Sover du med eller utan kläder på dig?
utan

18. Hur många kuddar har du i sängen?
-en

19. Vilken är din favoritglass?
Tycker inte om glass

20. Vilken är din favoritefterrätt?
åhh jag älskar mat

21. Kan du spela poker?
inte riktig sm proffs men visst kan jag

22. Tycker du om att mysa/kela?
-nja ha ha

23. Är du en beroendemänniska?
-Ja

24. Har du någonsin åkt ambulans?
ja de har jag 2 ggr

25. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng

26. Vad spenderar du helst pengar på?
jag är en snålverner men en tia lott kan de bli ibland

27. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
-slö tittar mest, de beror på vad de handlar om just då

28. Vad har du för ringsignal?
Baby turn de lights of,,,ja jag vet stav fel orkar inte titta


29. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
nja ett par skor kanske

30. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
-Ett munspelsfodral ha ha

31. Flirtar du mycket?
-Inte nu, men annars ja de gör jag =) faktiskt mycket

32. Kan du byta olja på bilen?
-Ja de tror jag

33. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
he he ja 2ggr 1000 kr och 3200 kr he he

34. Läser du dagstidningen?
-nej men på nätet

35. Dansar du i bilen?
-nej

36. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
-KRUSE OCH MAGNUS

37. Vad lyssnar du på just nu?
-Leo som pratar

38. Har du varit med i tidningen?
-Ja

39. Vad är det konstigaste du ätit?
soppa på komage, eller jag kika på de vägrade äta..


40. Vad är det för färg på din tandborste?
-orange/vit

41. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
-öhhh fredrik får höra ali katti

42. Har du någon piercing/tattoo?
5 tatueringar snart kommer flera! 2 piercing


43. Din största vinst?
-Vinst på vad? pengar eller ska man gå så djupt  och skriva livet??

44. Civilstånd?
-sambo

45. Hur vill du att din kille ska vara?
-Ja jag vet inte normal kanske

46. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
familjeliv facebook he he. Bloggar följer ja inte så mycket, jag tröttnar fort speciellt om jag inte umgås med folket

47. Är du fåfäng?
-NEJ

48. Ångrar du någonting du gjort?
Ja de gör jag.

49. Vilket är ditt drömjobb?
-Vet inte jag har ju ett jobb och de är jag glad för, jag har kämpat för att få jobb i mitt liv tagit skitpass blivit inringd hur som. Jobabt ssedan jag va 16 år

50. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Hundar katter marsvin get några sniglar daggmaskar grodor en mört


51. Svär du ofta?
-tyvärr ja

52. Vad har du ätit i dag?
he he kl är snart tio lite har jag hunnit med, en smörgås med ost. Några smörgåsrån och popcorn =O


53. Vad gör dig glad?
Ett sms där folk frågar om de är bra med mig...de lilla lixom

54. Vad ska du göra i helgen?
JOBBA fredag dygn och söndag dygn..lördag äta middag


55. Vad är det knasigaste du har gjort på fyllan?
he he..pass...

56. Favoritlåt?
vet inte


57. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nje

58. Vad har du på dig just nu?
rosa mjukbrallor munkjacka och linne

59. Vad är klockan just nu hos dig?
-09.52

60. Var dessa frågor roliga att svara på?
nja de är väl ok

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0