Söndag

Fasiken kom på att jag jobbar imorgon..ja ja..de är sista måndagen innan jag går på mammaledighet..om nu FK väjer att ge min gravidpeng..vi får väl an se då..sedan blir jag fattig fet hemma mamma som ska leva på min karl och halva min lön..skitkul..hej då svindyrt kaffe på bondträndiga cafe hej då kläder hej då ja allt skit som jag laggt mina slantar på...lika bra det..
Nåvä jag har väl inte så mycket att berätta antar jag. Fredrik gick aldrig ut igår, jädra torrboll...förr sa han det att nää jag vill inte dricka min träning går så bra, men nu är ju fanskapet skadat så då kan han väl lika gärna dränka sina sorger i lite alkohol? Nää då..nu grymtar han om att han inte vill gå på korvfester..nähe...han vill väl ha brudar på festerna jaha men ta det som erbjuds för fan.. =) Tjejerna träffar man väl sedan på krogen? eller? jag går nästan bara på brödfester sedan släpper man ju loss ute. Då flörtar man ju med..ja allt som rör sig.. vakter poliser fula karlar snygga karlar unga gamla, ja allt ta me fan ha ha..
Ja han gick inte ut, han har inte vart ut på 6 månader! sista va ju hans 40 års fest. Men jag ska väl vara glad, för många gravida blir ju tokarga på sina karlar för att de går ut medan de är gravida. så oki jag är glad =)
Idag var vi på bio leo och jag och jenny o hennes cebbe då..Lorax..det är ca 150-200 platser i salogen.. tror vi var 9 st som satt där och kolla ha ha..Leo ville sitta längst fram!! de ville inte jag jag får ont i nacken av att glo uppåt..han satt längst fram själv..tänkte att han komemr väl när han känner sig ensam eller när läsken tar slut..men näää då han satt där hela filmen..ha ha, jag fick sitta brevid jenny och cebbe ensam..=)

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0