Underbar frukost

Ja ha ha vilken frukost leo ville ha idag!! Vi hade bara röd mjölk hemma..De ville han inte ha. han ville ha den gröna men den va slut..Jag jobbade ju dygn igår och fredrik hade väl säkert glömt handla..hmmm nå väl. han ville inte ha mjukt bröd heller.. han ville ha hårdmacka inte ville han ha varken korv eller ost på den heller, inte ens smör..Vad tror ni han åt? En torr knäckemacka och ett glas vatten! Hallå lixom vad gör man? Jag vill ha massor med pålägg på min macka.. Helst ska de vara en ljust bröd bakat av R*****, jäkla gott bröd alltså ska se om jag hittar länk. På det ska man ha skinka..inte vakumskinka utan kallrökt källarskinka!! brieost och sallad och någon annan grönsak...åhh så gott!!
Nu äter jag ju varken brieost el rökt skinka som gravid så jag får väl vänta..men den sagen bebis kommer blir de brakfrulle he he-...leo får väl äta vatten o bröd då =) vad ska man göra? tur de inte är varje dag ha ha
nå ja här kommer receptet på brödet. ska kanske baka det? men brieosten då och skinkan?
de kanske inte va det exakta de jag menade men detta är nog bra de med, bara man har i osten och de ska va västerbottenost!"!! ''
http://www.recept.nu/1.285484/bjorn_rallare/matbrod/mjol/foccacia_med_vasterbottensost

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0