Yhhhheee

Min gravidpeng gick igenom! De ringde idag, de hade frågor för de var ifyllt fel i datumen, så jag frågade om den kommer gå igenom och kvinnan sa ja utan att tveka, efterso matt de är dygn och att de är så tunga lyft. Åhh vilken lättnad! åhh så nu mina vänner!! nu jobbar jag på onsdag, men då tar jag timmar ( har ganska många timmar och kommer få flera pga av kurs och annat. sedan tar jag helt dygn sista april (om jag får in vikarie) sedan fredag då tar jag halvygn igen och sist så jobabr jag hela dygnet söndagen för då är de lugnt på jobbet, sedan ni är jag hemma och bakar bebis hela dagarna!
Ska på kryssning med leo på måndagen då jag går av JÄDRAR vad vi ska mysa jenny cebbe jag och leo. Eva får bra lön också =)))) Och jag behöver inte oroa mig för gravidpengen helelr att den ska bli dålig då jag jobba hela påsken och att ja gtar ut resterande övertid i pengar!! Så den kommer i slutet av maj och i juni före midsommar kommer ju skatten och den va mera än jag trodde!! åhh vad skönt, de var de ekonomiska jag oroade mig för men de löser sig..
HÄRLIGT!!
Någon gång får man vara glad också JU =) tänk om jag har tur 1 helt dygn kvar och och två halva! kan ni inte bara jubla med mig nu när ni ändå har snokat och läst era luspudlar!
Tycker iallfall att ni mina närmsta vänner kan vara glad annars blir jag ledsen i ögat ska faktiskt ha en liten tjejmiddag och bjuda på mat ha ha jag har skapat en inbudan på fb men än så länge är de bara jag som är inbjuden =) he he

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0