FÖRLÅT!

Jag vet jag har inte skrivit på ett tag...aj aj aj.. 
Igår kom Helena på besök. Frågade henne om klädkod. Vad man vill sa hon..jaha ja ja..Det gör det ju inte lättare. men man kanske kan ha några fina byxor då? men de känns inte heller ok. Får se då, det är ju ett tag kvar och köpa nått nu är ju ganksa dumt eftersom att Tilde pluppa ur för bara 6,5 vvecka sedan. Ska väga mig idag efter bvc får vi se vad det står. Kan inte ha min vanliga brallor ännu. Ska bli kul att se va Tilde väger också. 
 
Igår steg vi upp kl 7. Helt otroligt för att vara oss, idag kl 8 annars har vi somnat om till kl 10, känns inte alls bra. känns skit att sova så länge, Skolan börjar ju snart också för Leo så de är bra att komma in i vanliga rutiner lite pö om pö så de inte blir pang bara en måndag morgon. 
 
 
Och tror ni inte att fredrik kom hem igår ! =( ok jag borde vara glad ha ha men vi hade planerat en massa som vi fck planera om. Men de blev ju bra ändå.
 
Nehe jag ska ta och fixa lite innan tilde vaknar sin morgon sömn.. sedan ska vi åka om snart en timma till bvc.
 

Kommentarer

Jag vill snacka om detta:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0